5 Kasım 2015 Perşembe

Hikaye Tanıtımı - Deli

Hikaye Tanıtımı - Deli
Yazarı: yazarinizG
Türü: Romantik
Durumu: Devam ediyor
Konusu:


Tüm ilçede deli diye tanınan Emre'yle zorla evlendirilen Elif'in hikayesi..."Bir deli bu kadar yakışıklı olabilir miydi?" Sıkıntıyla burnundan nefesini verip "Elif, Emre artık çok tehlikeli. Benim hastam olduğu günden beri onu hiç bu kadar kötü görmemiştim. Sana ya da bebeğe zarar verebilir... Şuan, onun hakkındaki tüm yasal sorumluluk sana ait ve hastaneye yatması şart." Sicim gibi akan gözyaşlarımı umursamadan "OLMAZ!" diye bağırdım. "Elif, mantıklı düşün. Bebeği boğarsa ne yapacaksın?" "Yapmaz, Emre, onu gözünden sakınır." "Emre artık seni bile tanımıyor!"~~~Yine o karanlık yerdeydim. Duvar aşamayacağım kadar yüksekti ve babam çok uzakta kaldığı için beni duyamıyordu. Kimse beni duyamıyordu... Ben istemediğimi söyleyip ağlayınca bana vurmaya başladı. "Seni babama söyleyeceğim." dediğimde ise boğmaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder