6 Kasım 2015 Cuma

Hikaye Tanıtımı - Küçük Elebaşı

Hikaye Tanıtımı - Küçük Elebaşı
Yazarı: whitehaven34
Türü: Genel Kurgu
Durumu: Devam ediyor 
Konusu:
Okulla ilgili anlattıklarım, bu kadar yeterli sanıyorum. Ama genel olarak şunları söyleyebilirim; İlkokul birinci sınıfta, yatay ve dikey çizgiler çekmeyi öğrendikten sonra, yazmayı ve okumayı öğrenirken, kulağım; bizden bir üst sınıfta okuyan öğrencilerin, öğretmenlerinin anlattıklarındaydı.İlk önce, ikinci sınıfların derslerini, sırasıyla üçüncü ve dördüncü sınıfların derslerini dinleyerek geçirdim. Bu yüzden, ilkokul birinci sınıfta zorlanmama rağmen, bulunduğum sınıfı, bir önceki yıldan dinlediğim için kolaylıkla ve üstün bir başarıyla geçerek, ilkokul beşinci sınıfa geçmiştim. Detayları anlatmak istemiyorum çünkü bazı anlar oldukça bunaltıcıydı. Bunlardan biri de cetveldi. Cetveli oldukça iyi tanıdım. Adım, yaramazlıklarım yüzünden, cetvelle anılan bir öğrenci olarak kaldı. Ama cetvele ve cetvelin sahiplerine, hiç yenilmedim.
Beşinci sınıfın sonunda, yapılan sınavla birlikte, Diyarbakır Dicle'de bulunan yatılı öğretmen okulunu kazanmıştım.
Yıllardır, beni korkutan okul macerası ve hiç hatırlamak istemediğim öğrenciliğe başlangıç ve öğrencilik yıllarımı unutmadan, elinde cetvelle dolaşan bir öğretmen olmayacağımı hayal ederek, beni cetvelimle hatırlayacak öğrenciler yetiştirmeyeceğime söz verdim.
Öğretmenlik hayatımı, kendi çocukluğumu ve yaramazlıklarımı, unutmadan, öğrencilerimin de birer çocuk olduğunu bilerek yapacağıma; binlerce kez yemin ettim.
Ben'i biz ;bizleri ise hepimiz olarak ,düşünmeye zorlayan kutsal Anadolu toprağına hamd ettim.
''Dayak cennetten çıkmadır.'' diyen köhne zihniyeti yok etmek için Anadolu topraklarında yetişen, yeni bir filizdim, artık ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder